بازکردن لوله با تلمبه دستی

در هر خانه ای ممکن است به دلایل مختلف لوله فاضلاب دچار گرفتگی شود ولی اینکه از چه راهی برای برطرف کردن آن استفاده کنیم مهم است.

معمولاً گرفتگی لوله ها در منازل بیشتر در سینک آشپزخانه و لوله‌های حمام اتفاق می‌افتد و بهترین راه و ساده ترین راه برای برطرف کردن این گرفتگی ها، بازکردن لوله با تلمبه دستی است
البته باید بدانید بازکردن لوله با تلمبه دستی ازمواردی است که خیلی زود و سریع جواب می دهد، ولی از طرفی هم برای همه ی گرفتگی ها مناسب نیست، حال شما اگر دچار گرفتگی لوله شدید و نتوانستید آن را باز کنید بهترین راه و مطمئن ترین راه این است که در سایت برچسب به خدمات لوله بازکنی در قلهک یا منطقه مورد نظر خود مراجعه کنید تا بهترین و ماهرترین لوله بازکن ها را بتوانید در کنار خود داشته باشید.

بازکردن لوله با تلمبه دستی در چه مواقعی صورت می گیرید

بازکردن لوله با تلمبه دستی را می توانید در سینگ ظرفشویی و یا روشویی و یا حتی در حمام و حیاط منزل به کار ببرید و بیشتر برای مواردی است که شیئی جلو خروجی آب را مسدود کرده است مثل باقی مانده غذا یا تکه صابون و …

البته میتوان از روش بازکردن لوله در مواقعی که اشیائی داخل چاه می افتند استفاده کرد چرا که با قدرت مکش می توانیم آن شیء را جابجا کنیم ویا اینکه به آن را از چاه بیرون بیاوریم.

بازکردن لوله با تلمبه دستی روش ساده لوله بازکنی

البته روش بازکردن لوله با تلمبه دستی بیشتر برای حیاط ها جواب گو نیست چرا که گل و لای موجود در چاه بست اجازه نمی دهد که آب به سمت چاه برود و برای برطرف کردن این گرفتگی بهترین راه این است که به لوله بازکنی سایت برچسب در سراسر تهران مراجعه کنید و از آنها بخواهید که گرفتگی لوله منزلتان را برطرف کنند.

روش استفاده از تلمبه دستی

برای استفاده از روش بازکردن لوله با تلمبه دستی باید مطمئن باشید که هنگام لوله بازکنی هوا به داخل کاسه تملبه دستی وارد نمی شود، چرا که اگر در هنگام بازکردن لوله با تلمبه دستی به زیر کاسه تملبه هوا داخل شود باعث می شود که نتواند خلا ایجاد کند و کلا کار شما بیهوده می شود.

اگر به هر دلیلی نتوانستید چاه منزل خود را باز کنید سایت برچسب در سراسر تهران در خدمت شماست تا در هر جای تهران هستید مثل دروس با خدمات لوله بازکنی در دروس و یا هر جای دیگر تهران که هستید با نزدیک ترین خدمات لوله بازکنی به شما در خدمت شما باشد.

البته برای اینکه راندمان کارتان هنگام بازکردن لوله با تلمبه دستی بالا برود می توانید دور کاسه تملبه دستی را با وازلین یا مواد دیگر چرب کنید که چسبندگی آن زیاد شود، همچنین آب ریختن دور کاسه تملبه دستی می تواند شما را در این کار کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *