توالت آسان نشین یا نیم فرنگی چیست؟

خیلی از افراد هستند که به علتهای گوناگون نیاز دارند که از توالت های فرنگی استفاده کنند ولی به علتهایی مثل سخت بودن طهارت گرفتن در آن و یا نداشتن فضای کافی برای نصب توالت فرنگی و یا حتی به علت بالا بودن قیمت آن نمی تواننند از این وسیله استفاده کنند. حال ما می خواهیم شما را با وسیله ای جدید به نام توالت آسان نشین یا همان نیم فرنگی آشنا کنیم که بتوانید با استفاده از آن از همان توالت های ایرانی یا توالت تخت استفاده کنید بدون اینکه به زانو یا کمرتان فشاری وارد شود.

البته اگر مایل هستید به طور مفصل تری با این وسیله آشنا شوید می توانید به سایت لوله بازکنی برچسب مقاله معرفی توالت آسان نشین یا نیم فرنگی مراجعه کنید و هم چنین علاوه بر مقالات آموزشی از خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی سایت برچسب مثل خدمات لوله بازکنی در زعفرانیه و یا دیگر مناطق تهران استفاده کنید.

توالت آسان نشین یا همان نیم فرنگی چیست؟

توالت آسان نشین وسیله ای پلاستیکی است که با استفاده از چهار پایه کوتاه بر روی توالت های ایرانی قرار می گیرد و همان کار توالت فرنگی را انجام می دهد.

توالت آسان نشین یا نیم فرنگی

توالت آسان نشین فضای زیادی را اشغال نمی کند، براحتی هم برداشته می شود و جابجا نمی شود وبهترین مزیت آن این است که مثل توالت فرنگی دچار گرفتگی نمی شود و طهارت گرفتن در آن به سادگی صورت می گیرد.

البته اگر شما از توالت فرنگی یا ایرانی استفاده می کنید و لوله های توالت یا هر جای منزل دچار گرفتگی شد می توانید با مراجعه به سایت برچسب با لوله بازکنی در نزدیکی منزل خود آشنا شوید و کار خود را به آنها بسپارید.

مزایای استفاده از توالت نیم فرنگی

استفاده از توالت زانو نشین مزایایی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم

  • یکی از مزایای مهم توالت آسان نشین این است که روده ها در حالت موازی با بدن قرار می گیرند و عمل تخلیه رودها به درستی و کامل انجام می گیرد وهمین مسئله از خیلی از مریضیهای گوارشی جلوگیری می کند.
  • این وسیله قابل حمل است و به عنوان توالت فرنگی در بیرون شهر هم می توان از آن استفاده کرد.
  • به علت جلو باز بودن توالت آسان نشین طهارت گرفتن در آنها بسیار ساده تر است.

در هر صورت اگر شما به لوله بازکن نیاز داشتید و در تهران هستید می توانید به خدمات لوله بازکنی در شمال تهران، و یا دیگر مناطقی که به شما نزدیک تر است در سایت برچسب مراجعه کنید و ازخدمات خوب آنها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *