نحوه نصب فلاش تانک در سرویس بهداشتی

امروزه در همه توالت ها از فلاش تانک استفاده می کنند وباید بعد از نصب سرویس بهداشتی نسبت به نصب فلاش تانک اقدام کرد.

معمولا برای نصب فلاش تانک ها خود افراد می توانند اقدام کنند ولی فلاش تانک های توکار به دلیل اینکه در زیر کاشی ها و سرامیک ها در محفظه ای خاص نصب میشوند بهتر است نصب آنها به وسیله یک استاد کار ماهر صورت بگیرد.

اگر مایل هستید که مطالب بیشتری در مورد نصب و اه اندازی فلاش تانک ها در سرویس بهداشتی بدانید کافی است که به سایت برچسب، مقاله آموزش نصب فلاش تانک مراجعه کنید تا اطلاعات کافی در این زمینه به دست بیاورید .

آشنایی با انواع نصب فلاش تانک

با توجه به داشتن دو مدل فلاش تانک رو کار و توکار، نحوه نصب فلاش تانک در هر کدام متفاوت است که ما در اینجا به نحوه نصب هر دو فلاش تانک اشاره می کنیم، البته بهتر است که قبل از بیان شیوه نصب فلاش تانک، به طور اجمالی با این دو مدل فلاش تانک توکار و روکار آشنا شوید.

نصب فلاش تانک

فلاش تانک توکار : نوعی از فلاش تانک است که در ظاهر مخزن آن دیده نمی شود و داخل دیوار کار گذاشته می شود و عملکرد آن با دو کلید است که بر روی دیوار تعبیه می شود.

فلاش تانک روکار : قدیمی ترین نوع فلاش تانک است، که در بیشتر منازل از آن استفاده می شود، و مخزن آن و لوله های آن بر روی دیوار نصب می شود.

ممکن است که سرویس بهداشتی شما دچار گرفتگی شود در این صورت سایت برچسب علاوه بر مقاله های آموزشی رایگان در زمینه لوله بازکنی که در اختیار شما عزیزان قرار می دهد، می تواند خدمات لوله بازکنی را هم در سراسر تهران در کم ترین زمان به شما ارائه دهد فقط کافی است که به سایت لوله بازکنی برچسب مراجعه کنید.

نصب فلاش تانک توکار

برای نصب فلاش تانک توکار ابتدا باید لوله L مانند را به کاسه سرویس بهداشتی متصل کنید و درب آن را بپوشانید تا چیزی داخل آن نرود و در مرحله بعد لوله ها را بهم محکم کنید و جفت بست آنها را ببندید.چراکه اگر مصالح ساختمانی وارد لوله فلاش تانک شود و محکم شود دیگر برای در آوردن آن یا باز کردن لوله باید با مراجعه به سایت برچسب از لوله بازکن های ماهر آنها در تهران مثل لوله بازکنی شرق تهران یا دیگر مناطق تهران کمک بگیرید.

حال باید فولتر فلاش تانک را با توجه به زاویه درست کلید ها در جای مناسب قرار دهید و مهره آن را کاملا محکم کنید تا آب از آن بیرون نیاید و متعلقات آن را مثل طنابی که فولتر را باز و بست می کند را به آن وصل کنید.

در مرحله آخر نصب فلاش تانک حتما باید بست های نگه دارنده فلاش تانک را روی دیوار محکم کنید و فلاش تانک را روی آن کار گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *