آشنایی با لوله پلیکا و ویژگی‌ها و مزیت‌های آن

بسیار زیاد نام لوله پلیکا را شنیده اید و حتی ممکن است شاهد نصب آن هم بوده باشید. لوله هایی که بیشتر برای لوله کشی ساختمان و فاضلاب به کار می روند از مدل لوله پلیکا می باشد و بهترین لوله برای لوله کشی فاضلاب ساختمان هستند که کاربردهای زیادی دارد که یکی از انواع آن لوله پلیکا است که بسیار پرطرفدار بوده و ما در این مقاله ویژگی های آن را توضیح می دهیم.

علت استقبال زیاد از لوله پلیکا

کاربردهای زیاد لوله پلیکا باعث شده که بعد از لوله های پلی اتیلن از پر استفاده ترین و پرمصرف ترین مواد دنیا باشد بیشترین مسابقات را با نیازهای اقتصادی و مکانیکی در زمینه انتقال آب و فاضلاب دارا می باشد. انواع لوله پلیکا به دلیل اینکه به آسانی نصب می شوند و نشتی هم نمی کنند امروزه مورد استقبال مشتریان زیادی قرار دارد.

ویژگی‌های مثبت لوله پلیکا

لوله پلیکا نسبت به لوله های دیگر کمی از نظر حجم متفاوت است که مهم ترین ویژگی آنها عبارتست از:

  • سبک بودن لوله های پلیکا: این ویژگی در لوله های پلیکا سبب شده تا ایمنی کارگران در محل کار بیشتر شود و در سبک شدن ساختمان تاثیر زیادی بگذارد. سایت برچسب به شما کاربران عزیز می تواند افراد مجرب و کاردانی را برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از نوع پلیکا در سراسر تهران معرفی نماید که پیوسته و حتی در ایام تعطیل به صورت 24 ساعته و به صورت کاملاً حرفه ای آماده خدمت رسانی فوری در محل می باشند. برای استفاده از خدمات لوله بازکنی شرق تهران بر روی لینک آن کلیک کنید.
  • لوله پلیکا مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی می باشد از آنجا که لوله پلیکا غیر رسانده می باشد در برابر فعل و انفعالات الکتروشیمیایی که اسیدها و نمک‌ها دارند مقاوم است و دچار خوردگی و پوسیدگی در برابر ضربه نمی باشد به شکلی که در برابر ضربات خیلی شدید بسیار مقاوم است و به راحتی نمی شکند.
  • لوله پلیکا مقاوم در برابر جریان و کاهش استهلاک می‌باشد.
  • پلیکا روی کیفیت هیچ تاثیری نمی گذارد این مدل از لوله تا حدود ۱۴۰ درجه فارنهایت در برابر انواع مواد شیمیایی و بسیاری از مواد اسیدی و شیمیایی دیگر مقاومت نشان می دهد و دچار آسیب دیدگی نمی شود و نسبت به دیگر لوله ها بسیار مقاوم تر می باشد.

اگر مشکلی در لوله کشی فاضلاب منزل شما پیش آمد می توانید از خدمات لوله بازکنی برچسب در سراسر تهران استفاده کنید فقط کافیست محدوده مورد نظر خود را جستجو کرده مانند لوله بازکن غرب تهران و بهترین و ماهرترین تکنسین را در این سایت پیدا نمایید.

این نوع لوله به اشتباه توسط برخی پولیکا نوشته می شود و نگارش صحیح آن پلیکا است. لوله پلیکا گاه به نام اولین تولیدکننده آن یعنی U-PVC هم در ایران شناخته و نام برده می شود و لوله های پلاستیکی مانند و خاکستری که بیشتر به عنوان لوله های فاضلاب از آن استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *