روش بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی

از وسایل بسیار پرکاربرد در آشپزخانه سینک ظرفشویی می باشد که بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی باید توسط افراد متخصص انجام شود ما در این مقاله سعی کرده ایم از مطالبی برای شما بیشتر صحبت کنیم که به نحوه بستن این لوله ها اشاره دارد.

بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی دو لگنه چه مراحلی دارد؟

اگر می خواهید به صورت اصولی و استاندارد مراحل بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی دو لگنه را پیاده سازی کنید بهتر است تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید و با مشاهده ی هر گونه گرفتگی در لوله های فاضلاب منزلتان می توانید سریعاً از سایت برچسب لوله بازکنی در سراسر تهران خدمات کاملا بهداشتی و قیمت مناسب دریافت کنید.
برای ساکنان عزیز در خیابان های غربی تهران توصیه می کنیم که برای یکبار هم که شده از تجربیات و خدمات افراد لوله بازکنی غرب تهران برچسب استفاده کنید و سپس نحوه عملکرد و پیگیری های 24 ساعته تیم رضایت سنجی و متخصصین این وب سایت را از لحظه درخواست تا موعد تحویل کار با دیگر منابع مقایسه نمایید.

مرحله اول: توجه به نحوه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی

اگر سینک یا لوله‌ های آن را تازه خریده باشید درون بسته آن راهنمای تصویری متصل کردن لوله ها به یکدیگر وجود دارد. بعد از اینکه بسته بندی را باز کردید باید تمام واشرها و لوله ها را کنار هم قرار دهید تا موقعی که می خواهید آنها را به همدیگر وصل کنید بدانید چه چیزهایی را برای اتصال دارید.

مرحله دوم: بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی

باید توری های استیل را بر روی سینک وصل کنید؛ زیرا سینک ظرفشویی دو عدد توری مشبک دارد دقت کنید که زیر این توری ها نباید هیچ چیزی قرار بگیرد. شیوه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی باید به گونه ای باشد که مستقیما این توری ها روی سینک قرار بگیرند.

مرحله سوم: سر هم کردن لوله های زیر سینک ظرفشویی

مرحله اصلی نصب لوله زیر سینک ظرفشویی متصل کردن لوله ها به یکدیگر می باشد. نقشه وصل کردن لوله های زیر سینک برای همه سینک ها یک شکل نمی باشد ولی در عوض همه از جنس یک لوله و یک مدل اتصال می باشند ولی متصل کردن آنها چند قاعده کلی دارد.
چنانچه بعد از بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی و نیز گذشت مدت زمانی که از استفاده آنها کردید اگر دچار گرفتگی شد می توانید از خدمات افراد متبحر و با تجربه در سایت برچسب استفاده نمایید که برای اینکار نیاز است تا منطقه مورد نظر خود را به همراه سرویس درخواستی همانند لوله بازکنی در سید خندان در گوگل جستجو نمایید و سپس با نزدیکترین افراد در همان  محله خود تماس بگیرید و فوراً هرگونه مشکلات مربوط به لوله های خود را به کمک این افراد حل نمایید.
گاهی ممکن است حل کردن مشکلات مربوط به سیستم لوله کشی شما خارج از تخصص این افراد باشد که در این صورت با مشاوره از این افراد می توانید مشکل خود را با افراد قابل اعتمادی که به شما معرفی می کنند فوراً حل نمایید.

از آنجا که یک جنس لوله و یک نوع اتصال برای بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی وجود دارد سعی کرده ایم در زیر قاعده اتصال این لوله ها به یک دیگر را برایتان توضیح دهیم:

 بستن مهره های پلاستیکی: این مدل از مهره‌ ها دو طرف دارند یک طرفه آن که اصطلاحاً دارای رزوه یا شیار میباشد که برای محکم کردن است و طرف دیگر بیرون مهره ها می باشد. شما باید مهره های پلاستیکی را از سمت صاف لوله به درون لوله ها قرار دهید به گونه ای که سر لوله ها داخل مهره ها قرار بگیرد.

بستن لوله ها از طرفی که صاف هستند: زمان بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی معمولاً هر لوله دارای دو عدد مهره در قسمت بالا و پایین می باشد که یک طرف آن برآمدگی دارد و یک طرف آن ندارد و صاف می باشد برای جا زدن مهره پلاستیکی لوله اول باید داخل مهره را به سمت بیرون لوله قرار دهید و سپس با واشرهای کوچکترکه یک طرف آنها بزرگتر هست را وارد لوله کنید این گونه که طرف بزرگ‌ تر و ضخیم تر واشر داخل مهره قرار بگیرد.

مرحله چهارم: سر هم کردن دو سیفون کاسه ای کوچک در زیر سینک ظرفشویی

مرحله بعد برای بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی اینست که شما دو سیفون که شبیه یک کاسه کوچک هستند را متصل کنید ابتدا باید واشرهای لاستیکی این دو سیفون را که از بزرگترین واشرها هستند روی لبه این سیفون ها قرار دهید و بعد با استفاده از پیچ بزرگ از داخل سینک توری و آنها را به همدیگر متصل کنید.

مرحله پنجم: اتصال لوله ها به کمک یک سه راهی

لوله ها باید به یک سه راهی متصل شود برای این کار باید سر لوله ها که دارای برجستگی میباشد را باید به مهره سیفون سینک وصل کرد و طرفی که حالت صاف دارد را به سه راهی متصل نمایید.

مرحله ششم: متصل کردن سیفون اصلی

بعد از اتصال دو سیفون کوچک در زیر سینک به سه راهی این بار نوبت به سیفون اصلی می رسد که به صورت یک قطعه بزرگ تخم مرغی شکل می باشد. وظیفه ای اصلی این سیفون جلوگیری از ورود بوی نامطبوع و حشراتی از قبیل سوسک و… به داخل سینک ظرفشویی می باشد.

مرحله هفتم: اتصال خرطومی به لوله فاضلاب

مرحله آخر وصل کردن خرطومی به لوله فاضلاب است در این مرحله باید آن طرف لوله خرطومی که دارای برجستگی میباشد را به وسیله همان مهره های پلاستیکی به خروجی سیفون اصلی متصل کنید و خروجی را به طرف لوله فاضلاب قرار دهید اگر در هر صورت لوله های فاضلاب سینک ظرفشویی شما دچار گرفتگی شد می توانید مقاله آموزشی لوله بازکنی با سرکه و جوش شیرین را در سایت برچسب مطالعه کنید.

این آخرین مرحله از آموزش نحوه بستن لوله های زیر سینک ظرفشویی بود. اگر شما تمام اتصالات را درست سر جای خود قرار دهید می توانید آب را از سینک به داخل لوله فاضلاب هدایت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *