ساده ترین روش جرم گیری شیرآلات اهرمی

یکی از مواردی که در حال حاضر یکی از از اجزای دکور منازل شمرده میشه و بسیار جلوه دارد و می تواند مناظر را بسیار زیبا کند استفاده از شیرآلات اهرمی شیک در آشپزخانه و سرویس های بهداشتی و توالت در منزل است این شیرآلات بسته به ذوق و سلیقه صاحب منزل در مدلها و طرح ها و رنگ های متفاوتی موجود می باشد که فرد می تواند آن ها را تهیه کند در این میان یک مشکل وجود دارد و آن این است که بعد از مدتی زیبایی و براقیت شیرالات به دلیل رسوبات محلول در آب بر روی شیرآلات اهرمی دیده می‌شود.
در اینجا می خواهیم شما را با بیان روش هایی بسیار آسان و راحت از شر این رسوبات راحت کنیم و به جرم گیری شیرآلات اهرمی بپردازیم تا شما بتوانید به آسانی از آنها استفاده و زیبایی و براقیت در آنها را حفظ کنید.

چرا باید به جرم گیری شیرآلات اهرمی بپردازیم؟

جرم گیری شیرآلات اهرمی وابسته به نوع و غلظت رسوبات آب هر منطقه و همچنین جنس شیرآلات و روکش های شیرآلات مصرفی است چون در آب هر منطقه شهر و روستایی نوع و مقدار متفاوتی از املاح طبیعی وجود دارد مانند گچ و آهک و همین املاح هستند که کم کم و در طی زمان بر روی شیرآلات اهرمی رسوب می‌کند و اگر مرتب تمیز نشوند و خشک نشوند خودشان را کم کم بر روی شیر آلات نشان می دهند حالا باید با روشهای بسیار ساده و حتی طبیعی به جرم گیری شیرآلات اهرمی بپردازیم پس با ما همراه باشید.

سایت برچسب barchasb در سراسر تهران با ثبت نام آگهی افراد متخصص قادر به رفع گرفتگی انواع لوله های فاضلاب می باشد چنانچه شیر آلات مورد استفاده شما از نوع اهرمیست و دچار رسوبات شدیدی می باشد که به آسانی و با امتحان روش های خانگی باز نمی شود برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت جدی بهتر است با افراد لوله بازکنی سایت برچسب مشورت نمایید و در صورت نیاز از تجربیات آنها استفاده کنید.

راهکارهای کاربردی جرم گیری شیرآلات اهرمی

برای جرم گیری شیرآلات اهرمی روش های متعددی وجود دارد و باید توجه داشته باشید حتماً از چه نوع و چه جنس از شیرآلات با چه روکشی در حال استفاده می باشید و حتماً به این نکته دقت کنید که شیرآلات اهرمی برای زیبایی بیشتر تمام روکش های استیل دارند و باید مواظب این لایه پوششی باشید و با روشهای نامناسب از بین بردن رسوبات باعث از بین رفتن این روکش نشوید زیرا قابل برگشت و تعمیر نیست.

می توانید از روش های زیر برای جرم گیری شیرآلات منازل استفاده کنید:

  1. بهره گیری از لیمو ترش تازه یا آبلیمو تازه
  2. بهره گیری از مایع ظرفشویی همراه با جوش شیرین
  3. بهره گیری از خمیر های دندان
  4. بهره گیری از انواع سرکه

چگونگی استفاده از لیمو تازه یا آب لیمو در جرم گیری شیرآلات اهرمی

لیموترش و آبلیمو تازه می توانند روش موثری برای جرم گیری شیرآلات اهرمی منازل باشد به علاوه کمک می‌کند تا فضا به خوبی خوشبو شود. این روش بسیار ساده و راحت برای از بین بردن جرم های شیرآلات می باشد. برای استفاده از این روش می‌توانید لیموی تازه را از وسط نصف کنید و بر روی انواع شیرآلات بکشید فرقی نمی کند که شیرآلات اهرمی باشد یا ساده به صورتی که تمام شیرآلات آبلیمو را در بر بگیرد و یا اینکه بر روی دستمالی آبلیموی تازه را ریخته دستمال نسبتا زبر باشد و سپس آن را بر سطح رسوب گرفته بکشید این کار را چند بار تکرار کنید و بعد از چند ساعت شیرآلات را با استفاده از کف یا مخلوط آب و صابون بشویید تا نتیجه را به خوبی ببینید که تمام جرم ها به خوبی از بین رفته اند.

جرم گیری شیرآلات اهرمی با استفاده از مایع ظرفشویی و جوش شیرین

در این روش برای جرم گیری شیرآلات ساختمانی در انواع مختلف ابتدا شیرآلات را با مایع ظرفشویی و آب کاملاً بشویید در این روش جرم گیری شیرآلات با استفاده از جوش شیرین بسیار تاثیر گذار و عالی رسوب زدایی می شود اما سعی کنید تا پاک شدن کامل لکه ها به تلاش خود ادامه دهید.
برای استفاده از این روش باید چند هفته آب داخل مقداری جوش شیرین بچکانید تا آن را به شکل خمیری درآورد سپس با یک مسواک از این مواد برداشته و بر روی شیر آلات به خوبی بکشید و سعی کنید تا جاهایی که دارای رسوب بیشتری است زیادتر کشیده شوند. با این کار کاملاً شیرآلات شما تمیز و براق می شود سپس در مرحله بعد شیرآلات را آبکشی نمایید و می بینید که چقدر عالی شیرآلات تمیز و براق شده اند.

با این روش ها شما می توانید خودتان به جرم گیری شیرآلات اهرمی در منزل بپردازید و همچنین می توانید با بررسی و خواندن مقالات آموزشی لوله بازکنی در این سایت به طور ماهرانه ای لوله بازکن منازل خود بشوید و بتوانید انواع گرفتگی های لوله را در منزلتان از بین ببرید اما اگر باز هم به لوله بازکن نیاز پیدا کردید ما در این سایت بهترین و ماهرترین افراد را به شما عزیزان معرفی می کنیم و در هر منطقه‌ ای که باشید به عنوان مثال با یک تماس با افراد لوله بازکنی غرب تهران از خدمات 24 ساعته و تضمینی آنها در سایت برچسب بهره مند شوید.

زمان مناسب برای جرم گیری شیرآلات اهرمی چه موقع است؟

بهترین زمان برای جرم گیری شیرآلات اهرمی موقعی است که املاح و رسوبات بر روی شیرآلات پدیدار شوند و ما بخواهیم دوباره درخشندگی و زیبایی را به آنها بازگردانیم.
به راحتی می توانید انواع مدلها و رنگ های متفاوت شیر آلات اهرمی و ساده را انتخاب کنید و با توجه به آن کمتر دچار این معضل جرم گیری شوید یا با دانستن این موضوع بتوانید یکی از راه های موثر برای از بین بردن جرم شیرالات منازل را به سادگی پیدا کنید توصیه می کنیم این مقاله را به طور کامل مطالعه نموده تا اطلاعات کامل و جامعی از جرم گیری شیرآلات ساختمانی در انواع مختلف به دست آورید.

جرم گرفتن شیر آلات اهرمی بستگی به نوع آب هر منطقه و جنس روکش شیر آب دارد؛ چرا که در آب هر شهر و روستایی مقداری املاح طبیعی از قبیل گچ و آهک وجود دارد و همین املاح هستند که به مرور زمان رسوب می کنند و گاها خودشان را بر روی شیرهای آب نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *